condoom

Tips over hoe je een vrouwencondoom kunt gebruiken

Op het moment dat je seks wilt hebben, is het erg belangrijk dat je dit op een veilige manier doet. Voor een vrouw is het hierbij erg belangrijk om zichzelf te beschermen. Dit is op verschillende manieren te doen. Een vrouwencondoom is een manier die niet heel bekend is, maar wel erg effectief is als je op een veilige manier seks wilt hebben. Aangezien het vrouwencondoom niet zo populair is, is het soms lastig om te weten hoe je dit kunt gebruiken. Daarom gaan we in dit artikel een aantal tips voor het gebruiken van een vrouwencondoom behandelen.

Wat is een vrouwencondoom?

Een vrouwencondoom is een soort rubberen hoesje die in de vagina van een vrouw geplaatst kan worden. Dit hoesje wordt aangebracht in de vagina voordat je seks hebt. Het is mogelijk om dit net voordat je seks hebt te doen, maar ook ver voordat je seks hebt, kun je gebruik maken van een vrouwencondoom. Het doel van een vrouwencondoom is het opvangen van sperma. Hierdoor kunnen er geen zaadcellen bij de baarmoeder komen.

Hierbij zorgt een vrouwencondoom ervoor dat je als vrouw niet zwanger kunt worden als je seks hebt gehad. Ook is het een manier om jezelf te beschermen tegen SOA’s. Aangezien het vrouwencondoom een barrière vormt tussen de vagina en de penis is er geen direct contact. Voor SOA’s is het voor beide partijen daarom niet mogelijk om deze over te dragen.

Het gebruik van een vrouwencondoom

Het gebruik van een vrouwencondoom is niet altijd even makkelijk om te doen. Daarom is het handig om ervoor te zorgen dat je op de juiste manier het vrouwencondoom inbrengt. Het is belangrijk om elke keer dat je seks hebt een nieuw vrouwencondoom te gebruiken. Hierdoor blijft het veilig om gebruik te maken van een vrouwencondoom.

Bij het gebruik van een vrouwencondoom is het belangrijk om dit voorzichtig te doen en het condoom niet kapot te maken. Het vrouwencondoom heeft twee ringen. De kleinste ring gaat in de vagina. Door de ring samen te knijpen en een vinger in het condoom te doen, kun je deze zo diep mogelijk in de vagina doen. Hierbij is het belangrijk dat het condoom niet draait en de grote ring buiten de vagina blijft. Tijdens het hebben van seks is het belangrijk dat de penis altijd in het vrouwencondoom is en niet ernaast. Voor prettiger gebruik kan Durex glijmiddel soms ook goed helpen.

Latex in een vrouwencondoom

Voordat je gebruik maakt van een vrouwencondoom, is het aan te raden om te controleren of je tegen latex kan. Een vrouwencondoom is meestal gemaakt van latex. Als je hier allergisch voor bent, kun je hier vervelende gevolgen van ondervinden. Daarom is het handig om eerst uit te testen op je normale huid of je een latexallergie hebt of niet. Als je dit niet hebt, is het mogelijk om zonder problemen een vrouwencondoom te gebruiken. Als je wel een allergie hebt, kun je een latexvrije condoom te gebruiken. 

afvallen

10 Gouden regels voor gewichtstraining voor 40-plussers

De voordelen van weerstandstraining als je ouder wordt zijn werkelijk verbluffend.

Als je de veroudering wilt vertragen en jonger en levendig wilt blijven door je veertigste, vijftigste, zestigste en ver daarna, dan toont de wetenschap steeds weer aan dat weerstandstraining met gewichten van vitaal belang is. Spieren opbouwen na je 40e is nog goed mogelijk.

Verbeterde hersenfunctie, gezondheid, stofwisseling, bloedsuikerbeheersing en algemeen verminderd risico op sterfte door alle oorzaken zijn maar enkele van de in het oog springende voordelen van gewichtheffen.

Dat gezegd hebbende, of iemand nu een complete beginner is of een gevorderde trainee, hier zijn 10 dingen die zeer van toepassing zijn op deze leeftijdsgroep.

1. Blessurevrij blijven 

Een kneepje oplopen als je in de 40 bent zal veel langer duren om van te herstellen dan als je in de 20 bent, en dit vermijden zorgt er dus voor dat je langer blijft trainen, wat een frequentere stimulans voor groei betekent, en uiteindelijk meer spieren.

Jezelf gezond houden moet een prioriteit nummer één zijn, ongeacht je leeftijdsgroep. Maar trainers moeten altijd onthouden dat het laten vallen van de intensiteitsstimulans bij een cliënt van middelbare leeftijd veel meer invloed op hem zal hebben dan bij een jongere cliënt.

Een frequente stimulans is de belangrijkste overweging voor oudere mensen, dus is het belangrijk om geen vitale trainingstijd te missen.

2. Integreer veel afwisseling in de training

Een van de belangrijkste variabelen bij hypertrofie, terwijl je de ‘vervelende’ overbelastingsblessures vermijdt die zo vaak voorkomen als je ouder wordt, is veel afwisseling in je training in te bouwen.

Voor cliënten van middelbare leeftijd kan het rouleren door oefeningen met verschillende hulpmiddelen en krachtcurves een goede manier zijn om gezond en sterk te blijven.

Afwisseling moet niet alleen beperkt blijven tot de keuze van de oefeningen, maar ook tot de volgorde ervan. Hoewel een iets meer gevorderde techniek (als je eenmaal het concept van spanning op een spier houden leert), betekent het plaatsen van meer belastende oefeningen zoals squats en barbell bankdrukken tegen het einde van een training dat je een vergelijkbaar trainingseffect kunt creëren, zij het met minder belasting.

3. Besteed meer tijd aan ‘accumulatie’ fasen 

Naarmate je ouder wordt, wordt periodisering belangrijker – je training organiseren in blokken waarin je afwisselend of lineair overgaat van accumulatie (spiergroei) en intensivering (maximale kracht) fasen is een goed idee.

Voor oudere cliënten is het verstandig de verhouding tussen accumulatie en intensivering op 2:1 of 3:1 te houden, omdat hun gewrichten niet zo goed geschikt zullen zijn voor intensiveringsprotocollen.

Traditioneel zouden intensiveringsfasen de nadruk leggen op herhalingsbeugels van 1 tot 6.

Voor 40-plussers zou het verstandig zijn om elke 3 tot 4 cycli een van deze fasen te gebruiken, waarbij niet lager dan 4 tot 6 reps gegaan wordt.

4. Verhoog je tijd onder spanning 

Voortbordurend op het vorige punt is een van de beste manieren om te trainen als je ouder wordt, manieren te vinden om de tijd onder spanning van je spieren en de moeilijkheidsgraad van oefeningen te verhogen.

Naast het toevoegen van reps is experimenteren met verschillende stijlen van tempi (pauzes, langzame excentrieken, gecontroleerde tempi, enz.) zeer effectief om de spanning op de gewrichten te verminderen, een andere stimulans te geven, en een grotere spieropbouwende prikkel te creëren.

Een ander concept, kort geïntroduceerd in ons vorige artikel, is het gebruik van lage belasting, hoge rep training dicht bij technisch falen.

Dit is van bijzonder belang voor oudere mensen, omdat ze lage belastingen (zelfs zoiets als weerstandsbanden) kunnen gebruiken om een inleiding tot weerstandsoefeningen te geven, terwijl ze ook een anabole stimulus opwekken en het gunstige effect dat dat oplevert.

5. Verminder de frequentie van belasting van de wervelkolom 

Het groeperen van lage rug-intensieve oefeningen op één dag in de week kan een prima manier zijn om herstel mogelijk te maken voor de vaak kwetsbare structuren van de lage rug.

Als je om de drie tot vijf dagen de benen traint, zou een voorbeeld rotatie kunnen zijn om de ene training een squat of deadlift variatie te doen, en de volgende training overwegend met unilaterale en machine oefeningen te trainen, voordat je weer teruggaat naar een squat of deadlift training.

Op deze opmerking kan het zijn dat squats en deadlifts in hun echte vorm helemaal niet nodig zijn als je een beginner bent zonder bewegingsmogelijkheden, want dit doet vaak meer kwaad dan goed.

6. Stabiliseer

Als we nieuwe trainees van in de 40 en 50 tegenkomen, is een van de belangrijkste problemen die we bij UP zien een gebrek aan stabiliteit in hun gewrichten. Dus kan het aanvankelijk gebruiken van isometrie, eenzijdig werk en langzame tempo’s helpen dit vitale aspect van de conditie op peil te brengen.

7. Concentreer je op kwaliteit

Vaak is, vooral bij beginnende cliënten boven de 50, concentreren op misschien vier tot vijf oefeningen per training maximaal voldoende.

Gewoon een ‘duw en trek’ sessie voor het bovenlichaam kiezen, en een ‘duw en trek’ sessie voor het onderlichaam, afwisselend, en de kwaliteit in het oog houden is een uitstekende manier om te trainen.

8. Opwarmen, mobiliseren en rekken

10 tot 15 minuten per dag besteden aan mobiliteit en lenigheid zal enorme vruchten afwerpen als het erom gaat gezond te blijven als je ouder wordt.

Voor cliënten van in de 40 en 50 is dit van cruciaal belang omdat het vermogen om ‘weg te komen met’ een slechte houding en techniek afneemt, zodat de behoefte om warm en lenig te zijn vóór, en tijdens de training, groter wordt.

9. Maak gebruik van conditionering

De cardiovasculaire gezondheid is altijd belangrijk en is een groeiende zorg bij iedereen boven de 40.

Zoals eerder gezegd, zal het verbeteren van de werkcapaciteit de gevoeligheid van de signaalwegen voor spierhypertrofie vergroten.

‘Fit’ blijven, dus, of dat nu is door de dichtheid van de weerstandstraining te verbeteren, of door extra conditietrainingen toe te voegen, is heel nuttig voor trainees van middelbare leeftijd.

10. Blijf actief en geniet ervan

Gewoon actief blijven buiten de sportschool is van vitaal belang, en wordt vaak over het hoofd gezien.

Een dagelijkse wandeling kan enorme vruchten afwerpen bij het verbeteren van veel van de factoren die bijdragen tot anabole weerstand – het verminderde vermogen van de spier om te reageren op een anabole prikkel, dat verergert naarmate je ouder wordt.

Dus een activiteit en sport vinden waar je van houdt en waarvan je samen met anderen kunt genieten zal je tientallen jaren actief houden, en net zo goed helpen als de drie uur in de sportschool dat kunnen.

Alles over het effect van edelsteen Zonneschijn Aura

Er zijn veel soorten edelstenen met verschillende aura-effecten. Ben je op zoek naar edelstenen, dan kun je bij Rubenrobijn.nl terecht. Wat voor soort edelstenen je ook zoekt, je kunt ze daar vinden. Sinds de oudheid is het bekend dat edelstenen verschillende effecten hebben voor degenen die ze gebruiken. Een daarvan is het edelsteen Zonneschijn Aura-effect. Edelstenen met een zonneschijn zijn over het algemeen heldergeel en oranje zoals de kleuren van de zon in de ochtend en avond. Edelstenen met een zonneschijn aura worden gemaakt door platina en goud te vernevelen, gebonden aan kristallen stenen met behulp van hoge druk en temperatuur. Zo worden prachtige edelstenen gevormd die een positieve aura uitstralen net als de zon.

Ruben Robijn
Edelstenen

Edelsteen zonneschijn aura voor de gezondheid

Het edelsteen zonneschijn aura effect kan traumatische effecten elimineren, bloedarmoede helpen verlichten, constipatie lijders helpen, het ontgiftingsproces helpen en stress verminderen. De edelsteen zonneschijn aura heeft reinigende en beschermende eigenschappen en bevordert spirituele verkenning door dingen in perspectief te plaatsen. Bovendien staan geel en oranje synoniem voor creativiteit, bestaan of zelfexpressie, en effectieve communicatie. Dit maakt de stemming beter, zodat het kan helpen meer zuurstof in het bloed, de lever en de milt te absorberen. Dit zorgt op zijn beurt voor een sterker immuunsysteem.

Hoe breng je edelstenen met een zonneschijn aura aan

Edelstenen hebben een zeer sterk aura-effect. Je kunt edelstenen met een zonneschijn aura gebruiken als sieraden en accessoires of je kunt ze op je kleding dragen. Het maakt niet uit waar je de edelstenen aanbrengt en plaatst, het is altijd een heel goed idee om dergelijke edelstenen in de buurt van je lichaam te hebben. Het is niet alleen omdat die edelstenen je een positieve uitstraling kunnen geven, maar ook omdat ze er mooi uitzien als ornamenten en accessoires. Ze laten je er zeker beter uitzien.

Waar koop je edelstenen met een zonneschijn aura

Na het kennen van de positieve effecten van edelstenen met zonneschijn aura, wil je er misschien zelf een bezitten. Voor meer informatie over zonneschijn aura en andere edelstenen, kun je een aantal webwinkels bezoeken die gespecialiseerd zijn in edelstenen. In dergelijke webwinkels kun je verschillende soorten edelstenen vinden samen met de informatie over de voordelen die ze voor je lichaam hebben. Je hoeft alleen maar de webshop te bezoeken, de catalogus door te bladeren, en de steen te bestellen die het effect heeft waar je naar op zoek bent.

Tips om huidveroudering tegen te gaan

Word je 40? Alvast gefeliciteerd! Het is begrijpelijk dat je denkt dat je oud wordt en het is normaal. Huidveroudering lijkt misschien een verre realiteit totdat het verschijnt met een paar fijne lijntjes of droogte. Hoewel het onmogelijk is om het proces te stoppen, kunnen we het tot op zekere hoogte beheersen of uitstellen. Het wordt nu dus hoogtijd dat je gaat denken aan hoe je huisveroudering tegen kan gaan. Je moet nagaan dat de zon als voldoende cellen van de huid heeft beschadigd, om er nog gezond uit te zien. Hier zijn er enkele tips voor je opgesomd die je kunt gebruiken

Hier heb je dus de beauty tips om er nog even jong uit te zien

1. Gebruik voldoende vitamine E &C

Vitamine E en C zijn rijk aan antioxidanten die de huiscellen kunnen beschermen. Ze verbeteren de elasticiteit en soepelheid van je huid. Voedingsmiddelen zoals noten, zuivelproducten, zaden, plantaardige oliën, groene bladgroenten, citrusvruchten, kiwi’s en citroenen zijn rijk aan deze vitamines. Je moet jouw dieet dus vanaf nu aanpassen als je deze producten nog niet gebruikt.

2. Gebruik een reiniger en crème

Wanneer je oud wordt heeft de huid de neiging om vocht en veel gezonde vetten te verliezen. Het wordt dus droger, geïrriteerder, minder soepel en minder elastisch. Gebruik daarom altijd een zachte, niet-schuimende reiniger en gebruik daarna een goede vocht inbrengende crème om het vocht vast te houden. Let wel dat het niet alleen om het gezicht gaat bij deze. Breng ze ook op de handen en benen aan.

3. Breng zonnecrème aan

De zon is gevaarlijker dan ouder worden. Zonnebrandcrème is een essentieel onderdeel van de dagelijkse huidverzorging. Dat is niet alleen voor de 40-plussers. Het is verstandig om het al vroeg te gebruiken. Het beschermt de huid tegen schadelijke ultraviolette stralen van de zon, die verantwoordelijk zijn voor vroegtijdige veroudering van de huid. Vergeet dus niet een zonnebrandcrème aan te brengen met minimaal SPF 30.

4. Drink veel water

Deze huidverzorgingstip zie je op alle websites. En het is geen geheim of iets dat niet werkt. Elke dag veel water drinken is belangrijk voor de algehele gezondheid van het lichaam. Het is goed voor je organen, je energieniveau en natuurlijk ook je huid. Veel water is goed, omdat ‘inwendig hydrateren onze huid kan helpen vocht vast te houden’. Dat is belangrijk naarmate je ouder wordt en je huid niet automatisch zoveel vocht vasthoudt als in voorgaande decennia.

5. Houd je aan de routine

Een van de belangrijkste dingen die je kunt doen om voor je huid te zorgen als je 40 bent, is om consequent elk onderdeel van je huidverzorgingsroutine te gebruiken. Goede huidverzorgingsgewoonten zouden moeten beginnen in onze vroege jaren ’20 om ervoor te zorgen dat we er beter uit zullen zien in onze jaren ’40. Dit betekent regelmatige gezichtsbehandelingen, ‘s nachts make-up verwijderen, bescherming tegen de zon en een gezonde levensstijl. Het kan verleidelijk zijn om enkele stapjes van je huidverzorgingsroutine over te slaan omdat je het druk hebt, moe bent of gewoon lui bent, maar je zult er waarschijnlijk spijt van krijgen als je dat doet. Blijf de routine dus volgen.

6. Koop goed producten

Er zijn op de markt voldoende verzorgingsmiddelen te koop. Je weet trouwens ook dat niet allemaal goed zijn of niet allemaal zullen hetzelfde effect hebben op jouw huid. Kwalitatief goede verzorgingsmiddelen zijn niet gemakkelijk te vinden. Het is een investering die je maakt en het zal het waard zijn. En met investeren bedoelen we niet dat je moet upgraden naar een hogere prijs; we bedoelen dat je tijd en aandacht in jouw huid moet investeren. Neem de tijd om producten te testen je huid beter te leren kennen. Zo alleen kan je goede producten in jouw assortiment hebben.

7. Stress is de veroorzaker van alle ziektes

Wanneer je gestrest bent is dat direct te merken aan jouw huid en haar. Doe dingen die je zintuigen kalmeren en je ontspannen. Beoefen meditatie en yoga. Schilderen, zingen, koken, rennen of sporten als dat is wat je gecentreerd houdt. Maar stress niet!

Hoe een mooie huid te behouden in de zomer

In de zomer schijnt de zon keihard op jouw huid. Voor zoveel als de zon je huid in kleine doses kan genezen, kan het ook ernstige symptomen en overmatige schade veroorzaken. De zon kan jouw huid dof en vettig maken en dat is absoluut niet mooi. Maar aan de andere kan je ook naar het strand en genieten van het water. Dat mag natuurlijk, want wij hebben de beste adviezen om ervoor te zorgen dat jouw huid er op zijn best uitziet in de zomer.

Gelukkig zijn er een aantal tips die je goed kunt gebruiken om jouw huid gezond te houden in de warme dagen van de zomer.

1. Breng zonnebrandcrème aan

Voorkomen is beter dan genezen, daarom is het belangrijk dat je zonnebrandcrème gebruikt. Iedereen vanaf 6 maanden oud moet een goede zonnebrandcrème gebruiken met een SPF-waarde boven 30 bij het verlaten van het huis. Wist je ook dat wanneer je na het aanbrengen van de crème in contact komt met zand of zweet de werking ervan vermindert. Van water weet je ook dat het de crème wegwast. Je zou de crème dus meerdere keren moeten aanbrengen voor een effectieve werking ervan.

2. Geniet van de schaduw

Het is vanzelfsprekend dat je in de zomer liever buiten bent dan binnen. Een beetje blootstelling aan zonlicht helpt om vitamine D aan te maken, vermindert stress en maakt de huid gezond. Het probleem doet zich voor wanneer je te veel tijd buiten in de zon doorbrengt, zonnebrand en zelfs blaarvorming ervaart. Zonnestralen zijn het sterkst (gevaarlijkst) tussen 10.00 a.m. en 04.00 p.m. Als vuistregel voor jouw huidverzorging in de zomer, moet je jouw tijd buitenshuis tijdens deze uren zoveel mogelijk beperken. Als je naar buiten moet, zorg dan dat je zonnebrandcrème draagt.

3. Drink veel water

In de zomer is het verleidelijk om een glaasje koude cola te drinken. Maar wanneer je dorst hebt moet je die lessen met water en niet met cola. Het drinken van water komt ten goede aan hoe goed jouw lichaam functioneert en beïnvloedt ook jouw huid. Een goede hydratatie helpt bijvoorbeeld gifstoffen uit je lichaam te spoelen. Slecht werkende nieren zijn te merken aan een slechte huid. Drink de hele dag door water.

4. Gebruik een goede moisturizer

Door jouw huid gehydrateerd te houden, behoudt deze zijn vochtbarrière, de belangrijkste verdedigingslinie tegen irriterende stoffen van buitenaf. Bovendien ziet een gehydrateerde huid er stralend en jeugdig uit. Breng elke ochtend en avond een bevochtigingscrème aan. Als je huid bijzonder droog is, moet je gedurende de dag dit blijven aanbrengen. Kies een crème die SPF bevat. Zo geef je je huid in één stap de nodige hydratatie en bescherming tegen de zon.

5. Wees voorzichtig met exfoliëren

Scrub, maar overdrijf het niet. Het is belangrijk om die droge huidcellen te verwijderen – vooral als je een nepbruin kleurtje wilt verwijderen – maar te veel exfoliëren in je dagelijkse zomerse huidverzorgingsroutine kan je huid gevoeliger maken voor zonlicht. Een klein beetje zachte exfoliatie zal je helpen die oude huid af te werpen voor een gladde make-uptoepassing, dus er is geen reden om tijdens de zomermaanden een ruwe scrub op je gezicht aan te brengen.

Hoe jezelf op iedere leeftijd sexy te voelen

Sexy zijn is niet gebonden aan leeftijd. Eenieder mag zich sexy voelen en het maakt dan niet uit hoe oud je bent, wat je aan hebt of welk kleur je bent. Maar voel jij je op je veertigste niet meer sexy? Dan wordt het tijd dat je dat gevoel terugbrengt. “Sexy” betekent voor iedereen wat anders. Sexy kan van alles zijn: een zandloperfiguur, hoe je je kleedt, hoe je beweegt of hoe je denkt.

Op 40-jarige leeftijd zou sexy een gemoedstoestand moeten zijn waardoor je je als vrouw goed en zelfverzekerd voelt. Voel jij je niet meer zo? Dan zijn er hier tips hoe je hierin verandering kan brengen.

1. Verander jouw kledinglijn NU!

Het opknappen van je garderobe doet wonderen voor je zelfbeeld. Vervang alle onflatteuze kleding door items waar je je goed bij voelt en die wat klassieker zijn. Kies voor kleuren die flatteren en pronken met jouw sierlijkheid. Rijke, diepe, verzadigde kleuren zijn uniek en extra flatterend. Vermijd absoluut de felroze kauwgomkleuren. Ken de grote delen van je lichaam en weet hoe je die moet laten uitstralen of camoufleren.

2. Schrijf je in voor buikdans lessen

Buikdansen heeft veel voordelen. Het laat je vooral sexy voelen. Behalve dat, is het een ontsnapping van jouw drukke leven. Het helpt je ontspannen. De buikdansgemeenschap is ongelooflijk ondersteunend en de lessen zijn enorm leuk. Je zult versteld staan van de leeftijdsgroepen in de lessen. Het is niet alleen voor jongeren. Met de buikdans lessen zul je je vrouwelijker en sexyer laten voelen.

3. Leer om van jezelf te houden

Het is belangrijk dat je goed in je vel zit en weet wat je lichaam wilt. Veranderingen in het lichaam en in de seksuele anatomie zijn onvermijdelijk naarmate je ouder wordt, vooral als je kinderen hebt. Het is belangrijk dat je deze veranderingen accepteert en je tevreden voelt met je lichaam hoe die eruitziet. Elk individu is anders. Vergelijk jezelf niet met een model of actrice. Je bent je eigen persoon met je eigen vaardigheden, talenten, dromen en doelen. Doe altijd het beste dat je kunt, niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Het hebben van een innerlijk zelfvertrouwen is wat je sexy zal laten voelen.

4. Probeer je niet zo druk te maken over wat andere mensen denken.

De knapste vrouwen zijn degenen die zich niet al te veel zorgen maken over de mening van anderen over hen. Een van de mooiste dingen aan ouder worden is dat je jezelf kent en wat voor jou werkt. Het enige waar je om moet geven, is wat jij zelf denkt. Je kleden op een manier die je een goed gevoel over jezelf geeft en je helpt uit te drukken wie je bent, gaat een lange weg – en het hoeft niet duur te zijn. Doe wat je blij maakt.

5. Verwen jezelf

Als je het je kunt veroorloven, ga dan naar de spa en verwen jezelf af en toe. Geniet van een massage, manicure, pedicure en een volledige lichaamsbehandeling. Als je weinig geld hebt, leer dan zelfmassagetechnieken die je thuis kunt doen. Doe dit voor jezelf en niemand anders.

6. Heb meer sex

Deze is letterlijk sexy: zelfs als je niet enorm assertief bent, begin dan vaker seks met je partner. Dit is op zichzelf al hot, maar het betekent ook voor je partner dat je echt van seks houdt, wat een van de grootste opwindende dingen is.

Als laatst

Sexy zijn is een gedachte. Het is belangrijk hoe jij erover denkt. Sexy hoeft niet alleen te gaan over wat je eronder draagt. Sexy geldt ook voor kleding, je denkwijze en vooral je uitstraling. Dat alleen al geeft je een bepaald type van vertrouwen nietwaar, en dat is sexy! Je zult je beter en zelfverzekerder voelen dan in jouw twintiger jaren. Een ding dat je leert met de leeftijd is dat sexy zijn niet gaat over het hebben van het perfecte lichaam, maar over het hebben van de juiste houding.